Germania, a doua în topul românilor pentru vacanță și business, din Europa

0
Germania, a doua în topul românilor pentru vacanță și business, din Europa

Astăzi a avut loc Conferința de Presă anuală a Organizației Germane pentru Turism, în care s-a discutat despre evoluția turismului în Germania, despre preferințele turiștilor români, despre #GermanySimplyInspiring și despre aniversarea a 500 de ani de la Reforma lui Luther.

Germania, a doua preferință

Conform celor mai recente date ale Institutului Federal de Statistica, în anul 2016 Germania a înregistrat peste 880.000 de înnoptări ale turiștilor români și o creștere procentuală de 10,1% față de anul anterior. 

Cu o cotă de piață de 12%, Germania este pe locul al doilea ca destinație din Europa, pentru turiștii români. Regiunea Bavariei (26,7%), Baden-Wruttemberg (19,4%) și Hessen (14,7) se numără printre zonele preferate. Turiștii români preferaă sejururile lungi, de peste 4 zile, și au un buget zilnic de aproximativ 64 euro. 69% dintre turiștii români în Germania aleg să călătorească cu mașina, însă este în creștere numărul celor ce preferă avionul (19% din totalul turiștilor români în Germania) și autocarul (10%).

Conform celor mai recente analize realizate de IPK International World Travel Monitor, Germania este a doua opțiune de călătorie în topul celor mai populare destinații turistice pentru europeni, cu 53,7 milioane de excursii organizate din Europa. În fruntea clasamentului se află Spania, care a înregistrat o creștere de 10%, Franța rămâne pe locul al treilea, în ciuda scăderii cu 4% a călătoriilor organizate în țară, iar următoarele în topul destinațiilor preferate de turiștii europeni sunt Italia și Austria.

#GermanySimplyInspiring

Germania a lansat o nouă campanie națională pentru promovarea turismului la deschiderea Târgului Internațional de Turism de la Berlin (ITB). Campania de comunicare are ca scop impulsionarea cererii pentru vacanțe în Germania. Până la sfârșitul anului 2017, GNTB va promova pachetele turistice și evenimentele organizate în cele 16 state federale, pe toate canalele online și mass-media.

În plus, Germania vrea să promoveze și partea sa culinară! 🙂

500 de ani de la Reforma lui Luther

Un eveniment important, marcant pentru anul 2017, îl reprezintă aniversarea a 500 de ani de la Reforma Protestantă lui Martin Luther.  Amintirea Reformei și mișcarea luterană au influențat viețile a peste 800 de milioane de protestanți din întreaga lume.

Organizația Germană pentru Turism utilizează întreg spectrul de metode de comunicare și marketing pentru a desfășura cu succes campania „Luther 2017”. Informații cu privire la viața reformatorului, locurile unde a trăit și aspecte relevante sunt oferite pe site-ul oficial www.germany.travel. Platforma online găzduiește și o hartă interactivă care reconstituie viața lui Luther în regiunea saxonă, Bavaria, Hessen, Baden- Württemberg. Rutele amintite sunt disponibile tuturor utilizatorilor, informațiile fiind traduse în 30 de limbi. Printr-un parteneriat cu Centrul de informare turistică din Nürnberg și Playmobil, GNTB a realizat o figurina în miniatură cu Luther, folosită ca suvenir pentru turiști și ca mascotă pentru campaniile de marketing.

Comments

comments

LEAVE A REPLY