Relaxarea în inima munților, un stil de viață

De multe ori, în concediu, când ajungem într-un loc liniștit aflat departe de agitația urbană, ne-am dori atât de mult să rămânem acolo forever. Să auzim doar pârâul grăbit printre pietre și vântul care șuieră gros printre crengile de brad. Și să inspirăm doar aer curat. Ei bine, am o veste bună: s-a lansat proiectul Valley 21, un resort eco, la poalele munților Ciucaș.

Colț de Rai

Am ajuns acolo din Vama Buzăului (la 40 de km de Brașov și la 120 de km de Buzău – că am văzut că au existat confuzii). După ce am vizitat rezervația de zimbri în care atracția cea mai mare era cerbul Petrică, am plecat spre munții din apropiere. Am ieșit din comună pe un drum forestier și am ajuns îndată într-un peisaj mirific. Nu aveam semnal la telefon, am fost cu totul deconectați, ceea ce a fost minunat!

Concept modern, eco

Complexul eco-turistic de case de vacanță Valley 21 este declarat ca fiind un model al viitorului din punct de vedere rezidențial – îmbină tehnologia de ultima oră cu cele mai eficiente soluții ecologice. Proiectul este o investiție româno-olandeză și un parteneriat public-privat cu autoritățile locale.

La Valley 21 a fost terminată prima casă dintre cele 68 ale complexului montan, care urmează să fie definitivat în 2020.

Atât arhitectura proiectului, cât și soluțiile alese pentru accesul la utilități, țin cont de principiul sustenabilității energetice și de impactul cât mai redus asupra mediului înconjurător.

Casele au dimensiuni generoase. Există patru tipuri de case, cu suprafețe între 92 mp și 118 mp, cu prețuri cuprinse între 167.500 și 285.000 de euro. Acestea sunt construite numai din materiale eco friendly, de o înaltă calitate.

Interioarele sunt foarte spațioase, iar fiecare metru pătrat este valorificat. Totul este gândit astfel încât locuitorilor caselor de vacanță să nu le lipsească nimic din confortul cu care sunt obișnuiți în viața de zi cu zi, dar să primească ceva în plus: priveliște incredibilă, liniște și pace.

„Am ales Vama Buzăului, Transilvania, pentru frumusețea neatinsă a locurilor și autenticitatea tradițiilor. Proiectul nostru este unul ecologic, în armonie cu peisajul și natura. Alimentarea complexului se face direct din izvoare, lumina provine de la panourile solare, încălzirea este cu surse regenerabile. În plus, păstrăm confortul unei locuințe premium și oferim facilități pentru rezidenți precum: întreținerea locuinței, închiriere, un centru hospitalier”, spune Gerard Doedee, unul dintre fondatorii proiectului Valley 21.

Cui se adresează

Complexului de 68 ha se adresează omului care dezvoltă un sentiment al responsabilității comune în societatea în care trăiește, în cadrul familiei pe care o îngrijește și o iubește. Evident, trebuie să fie un mare iubitor de naturăși un protector al ei.

Proiectul Valley 21 este certificat de Consiliul Român pentru Clădiri Verzi prin programul Green Homes, care dezvoltă și implementează un sistem național de standarde și certificări pentru clădirile verzi.

Eveniment inedit

Lansarea resortului eco-turistic a avut loc sâmbătă, pe acordurile Rapsodiei Române de George Enescu, în interpretarea artiștilor Filarmonicii Brașov.

@Valley 21 in 21 photos

Află mai multe http://corinamatei.ro/articole/relaxarea-in-inima-muntilor-un-stil-de-viata/