Brandul UNTOLD, desemnat Ambasador al Turismului Românesc

0
Brandul UNTOLD, desemnat Ambasador al Turismului Românesc

După patru ani în care UNTOLD s-a aflat în topul festivalurilor din Europa și a reușit să atragă zeci de mii de turiști străini în România, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din Europa primește din partea Ministerului Turismului distincția de AMBASADOR AL TURISMULUI ROMÂNESC! Astfel, UNTOLD devine primul brand românesc care primește această distincție, fiind în acest fel recunoscute eforturile depuse în promovarea României. Pe lângă turiștii care au ocazia să descopere Transilvania, an de an, mulți dintre ei ajung să descopere și litoralul românesc, datorită NEVERSEA.

UNTOLD continuă și, mai mult decât atât, amplifică campania „Transilvania All Inclusive” lansată în 2016, transformând-o, în anul centenarului, în „România All Inclusive”. Din acest an s-a alăturat campaniei și festivalul NEVERSEA, astfel că, de la munte până la malul Mării Negre,campania „România All Inclusive” își propune să transforme țara în cel mai mare resort din lume.

În parteneriat cu Ministerul Turismului, brățările de festival UNTOLD și NEVERSEA vor oferi în perioada 5 iulie -30 septembrie reduceri sau alte facilități la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga țară. Pentru a putea promova turiștilor cât mai multe atracții ale României, anul acesta este disponibilă platforma online atât pe untold.com cât și pe neversea.com, unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligație a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brățară UNTOLD și NEVERSEA 2018. Înscrierile pe platformă pot fi făcute până la data de 1 august 2018.

Text: PR
Foto principală: Corina Matei

Comments

comments

LEAVE A REPLY